اعلام آمار گروه های متقاضی بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر اجرایی همایش علمی بین المللی و جشنواره ملی شمس و مولانا از ثبت نام 140 گروه موسیقایی برای شرکت در بخش موسیقی این رویداد در دوره سوم خبرداد.

اعلام آمار گروه های متقاضی بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره شمس و مولانا، جعفرپور سرپرست تولیت شمس تبریزی با اشاره به آمار گروه های شرکت نماینده بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا شرح داد: خوشبختانه سال جاری گستردگی جغرافیایی ثبت نام نمایندگان بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و تا 23 خرداد از 18 استان کشور 140 گروه موسیقی سنتی برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی نموده اند که استان تهران با 24 گروه و استان اصفهان با 20 گروه و خراسان رضوی با 17 گروه در صدر قرار دارند.

وی گفت: هنرمندان موسیقی اصیل ایرانی و سنتی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، کرمان، فارس، یزد، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، لرستان، خوزستان، زنجان، همدان و گلستان نیزهر کدام حداقل با 2 گروه ثبت نام نماینده حضور خوبی در جشنواره خواهند داشت.

دبیر اجرایی همایش علمی بین المللی و جشنواره ملی شمس و مولانا اضافه کرد: هنرمندان سراسر کشور می توانند تا دهم تیر 99 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره برای حضور در بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا ثبت نام نمایند.

بخش موسیقی سومین جشنواره ملی شمس و مولانا در صورت عادی شدن شرایط کرونایی کشور در دهه ولایت و امامت (عید قربان تا عید غدیرخم) در شهرستان خوی برگزار خواهد شد. در غیر این صورت مرحله اول جشنواره با داوری آثار به صورت غیر حضوری و در زمان مقرر طبق جدول زمان بندی جشنواره برگزار و مرحله نهایی با حضور گروه های راه یافته به اجرای صحنه ای پس از عادی شدن شرایط کرونایی کشور و در حضور داوران انجام خواهد شد.

آثار این جشنواره توسط داود آزاد، محمدرضا چراغعلی و پویا سرایی از هنرمندان مطرح کشورمان داوری خواهند شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33832

به "اعلام آمار گروه های متقاضی بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمار گروه های متقاضی بخش موسیقی جشنواره شمس و مولانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید