اطلاعیه کرونایی پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از کمیته روابط عمومی، در راستای اقدامات باشگاه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند می شوند، در دفتر رسانه ها، برنامه های تلویزیونی، استودیوها و اماکن دیگر برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام می گردد.

اطلاعیه کرونایی پرسپولیس

این تصمیم برای حفظ سلامت بازیکنان به فاصله کوتاه قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا 2021 اتخاذ شده و هر کدام از اعضای پرسپولیس که از این قانون تخطی کند، مثل دفعات گذشته با جریمه روبرو خواهد شد.

متاسفانه موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در کشورمان به راه افتاده و از آنجا که پرسپولیس رقابت های حساسی در فروردین و اردیبهشت پیش رو دارد، محدودیت های بیشتری برای اعضای تیم اعمال می گردد تا ریسک ابتلا به کرونا در اردوی سرخپوشان به صفر برسد.

باشگاه پرسپولیس ضمن تقدیر و تشکر از اهالی جامعه عظیم رسانه کشورمان، درخواست می نماید خبرنگاران، عکاسان، مجریان و گزارشگران با رعایت قوانین باشگاه، در جهت از بین بردن نگرانی طرفداران از دعوت اعضای تیم جدا خودداری نمایند.

با این حال، مثل ماه های گذشته کمیته روابط عمومی و سخنگوی باشگاه پل ارتباطی تیم با رسانه ها و طرفداران است و طبق خواسته جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس، این ارتباط هرگز کمرنگ نمی گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53944

به "اطلاعیه کرونایی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه کرونایی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید