آنچلوتی: آغاز مان مرا نگران کرد اما گل لاتزیو ناپولی را به خودش آورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی آبی پوشان جنوب ایتالیا اعتراف کرد که تیمش در فصل جدید سری A شروعی نگران کننده داشته است.

آنچلوتی: آغاز مان مرا نگران کرد اما گل لاتزیو ناپولی را به خودش آورد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (شنبه) فصل جدید کالچو را با کسب یک برد ارزشمند در خانه لاتزیو با نتیجه 2 بر یک شروع کرد، هرچند که در این بازی به شدت تحت فشار نهاده شد. این اولین بازی کارلو آنچلوتی در سری A به عنوان سرمربی بعد از 9 سال بود. سرمربی سابق میلان که در 9 سال اخیر در انگلیس، فرانسه، اسپانیا و آلمان جام برد، تابستان سال جاری دوباره به ایتالیا برگشت تا راهنمایی ناپولی را برعهده بگیرد.

کارلتو پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش در خانه آبی های شهر رم به شبکه دازن گف: من در ابتدا بازی کمی مضطرب بودم، اما بعد از آن هر چه از زمان بازی گذشت اوضاع بهتر شد. این بازی برای من به شکلی ویژه، خاص بود، چون استادیو المپیکو در دوران بازیگری ام در رم خانه من بود و من در این استادیوم بازی های زیادی را بردم. من تصمیم گرفتم به ایتالیا برگردم، چون مربیگری در ناپولی شور و اشتیاقی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. به علاوه برخلاف چیزی که ممکن است برخی بگویند، ناپولی تیم سطح بالایی است.

آنچلوتی اضافه نمود: ما در سرانجام بازی کمی به دردسر افتادیم که برای بازی اول فصل طبیعی است. من کاملاً از شیوه بازیسازی تیمم راضی نبودم، اما یک بار دیگر باید گفت که چنین وضعیتی برای ابتدای فصل طبیعی است. ما در کوشش هستیم تا یکسری چیزها را تغییر دهیم، اما این کار زمان می برد. نکته مثبت بازی این بود که بازیکنان خودشان را به عنوان یک گروه منسجم ثابت کردند و توانستند یک مقطع دشوار را رد نمایند. چیزی که مرا نگران کرد، نبود یکپارچگی در عملکرد تیم مان در دقایق ابتدایی چه در فاز حمله و چه هنگام دفاع بود. ما می خواستیم حریف را پرس کنیم، اما در انجام این کار بیش از اندازه آهسته و ضعیف بودیم. گل لاتزیو اما ما را به خودمان آورد و بعد از آن بود که ضرب آهنگ بازی مان بالا رفت و در نهایت به پیروزی که حق مان بود، رسیدیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 243

به "آنچلوتی: آغاز مان مرا نگران کرد اما گل لاتزیو ناپولی را به خودش آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: آغاز مان مرا نگران کرد اما گل لاتزیو ناپولی را به خودش آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید