آموزش مدیران اقامتگاه های بوم گردی در منطقه شهداد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر پایگاه جهانی لوت در استان کرمان از آموزش 32 مدیر اقامتگاه بوم گردی منطقه شهداد با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان اطلاع داد.

آموزش مدیران اقامتگاه های بوم گردی در منطقه شهداد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، تعیین افضلی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی مدیران اقامتگاه بوم گردی باید به مدت سه ماه در روزهای سه شنبه هر هفته در کلاس های مورد نظر حضور یابند، اظهار کرد: دیروز در تاریخ 11 تیرماه امسال اولین جلسه دوره آموزشی مذکور در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه شهداد برگزار گردید.

او با بیان اینکه دوره های بعدی در استان تهران و کشور ترکیه برگزار می گردد، اضافه نمود: مدیران اقامتگاه های بوم گردی شهداد بعد از گذراندن این دوره می توانند در دوره های بعدی شرکت نمایند که این راه یابی منوط به حضور مستمر و میزان یادگیری آنها در این دوره آموزشی است.

افضلی با اشاره به اینکه این دوره به منظور استانداردسازی و علمی سازی ارائه خدمات در اقامتگاه های بوم گردی برگزار می گردد، اضافه نمود: عناوین آموزشی دوره مذکور شامل مهارت مکالمه در زبان انگلیسی، آداب پذیرایی و تشریفات و روابط بین الملل می گردد.

او بیان نمود: با توجه به افزایش روزافزون اقامتگاه های بوم گردی در این منطقه امیدواریم بتوانیم دوره های بیشتری را در سطوح مختلف برگزار کنیم.

مدیر پایگاه جهانی لوت در استان کرمان گفت: در حال حاضر 32 اقامتگاه بوم گردی در منطقه شهداد فعال است و 13 اقامتگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

او در انتها گفت: استان کرمان دارای 325 اقامتگاه بوم گردی است که بیشترین این اقامتگاه ها در منطقه شهداد، شهرستان بافت، جیرفت، فهرج، زرند و شهربابک واقع شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12080

به "آموزش مدیران اقامتگاه های بوم گردی در منطقه شهداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مدیران اقامتگاه های بوم گردی در منطقه شهداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید